Skip to content

AIM Centrum Edukacyjne

Home » Obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych – praktyczne warsztaty z dofinansowaniem

Obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych – praktyczne warsztaty z dofinansowaniem

    🌱 Dlaczego w szkole językowej najważniejszy jest Klient – słuchacz, rodzic, dziecko?
    ☘ Dlaczego równie ważny jest lektor i jego dobrostan?

    ⚖️ W prawdziwej współpracy nie ma wygranych i przegranych. Komunikujemy się po to, żeby zrozumieć i żeby samemu zostać zrozumianym, a dobre zrozumienie to szczególnie ważny element pracy.

    ✨ Jakie narzędzia i sposoby mogą nam pomóc? Szkolenie “Obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych” przyniosło odpowiedzi na te pytania.

    🤝 Dziękujemy Fundacji Wartości Fundamentem, a w szczególności Beacie Tymendorf za bardzo merytoryczny warsztat nieocenione informacje zwrotne oraz Andrzejowi Zdanowskiemu za ciekawe podsumowanie.

    👉 Szkolenie zostało zrealizowane dzięki dofinansowaniu ze środków UE u operatora – Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Funduszu Szkoleniowego II.

    💰💰💰Na szkolenia możecie otrzymać 80-90% dofinansowania.

    W jaki sposób? Piszcie, dzwońcie, pomożemy:

    ☎️ 531 878 990

    📧 szkolenia@aimcentrum.edu.pl

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *