Dlaczego w szkole językowej najważniejszy jest Klient – słuchacz, rodzic, dziecko?
Dlaczego równie ważny jest lektor i jego dobrostan?
W prawdziwej współpracy nie ma wygranych i przegranych. Komunikujemy się po to, żeby zrozumieć i żeby samemu zostać zrozumianym, a dobre zrozumienie to szczególnie ważny element pracy.
Jakie narzędzia i sposoby mogą nam pomóc? Szkolenie “Obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych” przyniosło odpowiedzi na te pytania.
Dziękujemy Fundacji Wartości Fundamentem, a w szczególności Beacie Tymendorf za bardzo merytoryczny warsztat nieocenione informacje zwrotne oraz Andrzejowi Zdanowskiemu za ciekawe podsumowanie.
Szkolenie zostało zrealizowane dzięki dofinansowaniu ze środków UE u operatora – Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Funduszu Szkoleniowego II.
Na szkolenia możecie otrzymać 80-90% dofinansowania.
W jaki sposób? Piszcie, dzwońcie, pomożemy:
531 878 990
szkolenia@aimcentrum.edu.pl